عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

هفتاد و چهار

انتخابات هم تموم شد .. 


مثل سالهای گذشته.. این نیز بگذرد ولی کاش خوب بگذره ..


همیشه تز زندگیم این بوده .. خوب بگذره .. بی هدف نگذره .. بی امید نگذره .. 


با کوهنورد تا سه سال آینده رو برنامه ریزی کردم .. اگر طبق برنامه پیش بریم سه سال دیگه به جمعمون یک نفر اضافه می کنیم .. اگر خدا بخواد و بتونیم از پسش بربیایم .. یه وقتایی حس می کنم مادر خوبی برای کوچولوم میشم .. چون اعتقاد دارم باید به حرفای بچم گوش بدم خوب ِ خوب .. صبر کنم تا جمله هاشو کامل بگه .. چون الانشم به حرفای کوهنورد خوب گوش میدم و سرسری از گفته ها و صحبتهاش رد نمیشم به همین ترتیب اون هم به حرفای من گوش میده .. حتا وقتایی که بحثی بینمون پیش میاد تاثیرشو چند روز بعدش میبینم .


تو محل کارم حسابی جا افتادم ، سه تا شاپ دستمه و مدیریتش میکنم .. زبانم خیلی خوب شده .. جوریکه تقریبا کل شاپ رو میتونم بنویسم و مسیج ها رو کامل بخونم .. بهم اعتماد دارن و چک نمیشم .. کارامم به موقع تموم می کنم .. فقط دوری راه اذیتم میکنه که دیگه عادتمون شده ... همکارام خیلی خوب و شادن در طول روز کلی میخندیم و شادیم .. یه اکیپ جوون و سرخوشیم .. که فوق العاده احترام پیش هم داریم .. 


حرف خاص دیگه ای نیست .. 

یادم نمیاد 


  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۲)

سلام همه دوست داریم خوب بگذره
پاسخ:
:)
😍😘😘😘😘😘😘😜😋😜😋💋💋💋💋
پاسخ:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی