عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

نود و یک

دیگه آخراشه ..

دیگه آخرامه ...

من یه مامان انسولینی هستم ، با درد های سیاتیکی ،با روحیه کم برای بچه داری...شایدم از اینکه دیگه شرکت نمیرم ناراضیم نمیدونم ..ولی اخرین باری که حالم تو شرکت بد شد و راهی اورژانس بیمارستان شدم برام تصمیم گرفتن دیگه شرکت نیام ..حوصلم سر نمیره تو خونه بنظرم خیلی خوب تحمل کردم که تا اخر هفت ماهگی رفتم سرکار و پر انرژی بودم ولی دوماه اخر سخته..خیلیییی سخته...

مخصوصا که قندم فوق العاده بالا بود تو ازمایشام و دکترم تشخیص انسولین داد وزن بچه نسبت به سنش بالاست و بهم گفته بود قندت بالاس و من از سه ماهگی رعایت شدید کردم ولی خب شد .. باید می شد انگار

دردای کمر و پاهام و گرفتگیه رگهای پشت پام که همیشگی شده ، گر گرفتگی و تو این زمستون بی نهایت عرق کردنم و نمیتونم خیلی برم حمام چرا ؟ چون قولنج میکنه بچم ...

آره میدونم آخراشه .. و من باید تحملمو ببرم بالا


اینا همش مشکلات هورمونی و جسمی میشه ... با روحیه و زندگی آشفته ام چه کنم؟؟

با قسط عقب افتاده و بابای بد دهن و بی ملاحظه اش چه کنم؟که حتا تعارف نمیزنه که من چندماهی قسطتتون رو پرداخت کنم تا خونتون اجاره بره

حالم خوب نیست

حال دلم خوب نیست

حال و احوالم خوب نیست 

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۴)

  • خانه سلامتی
  • روحیه تون رو ببرید بالا 
    سلام کوهنورد 
    .....خدارو یادت نره .....دو ماه مونده ان شالله به خوشی تموم میشه و با یه دنیا رزق مواجه میشی ...نگران قسطو این ها هم نباش ان شالله خدا کمک میکنه ...
    ای وای عزیزم. خودتو ناراحت نکن. همه چی درست میشه. خوش به حالت که دیگه آخراشه. فکرکنم بخاطر قندت سزارینت می کنن. خب از زایمان طبیعی هم راحت شدی. نی نی رو هم به زودی میبینی به سلامتی. خوشحال باش. اکثرا خانواده شوهرها همینجورین. تو به دل نگیر. مشکل شما هم حل میشه. راستی سیسمونی رو کامل خریدین؟ اتاقشو درست کردین؟ اسمشو انتخاب کردین؟ انشاءالله که مادر و پسر صحیح و سالم باشین.
    ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد.
    خدا حال دلت رو خوب کنه تا وقتی نینی بیاد یه مامان سرحال باشی بدون دغدغه قسطای عقب افتاده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی