عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

شصت و هشت

جلوی پنجره پهن شرکت ایستادم و دمنوش میخورم .. میدون ولیعصر کاملا تو تیر رس .. به این فکر میکنم که چندین سال بود که این میدون بسته بود و حالا باز شده و شده یه زیر گذر محل رفت و آمد مردم .. دورشم روز به روز گل میکارن و بهش خوب می رسن ..


ادمایی رو میبینم که از اون دست بلوار میان این دست و اکثرا تو دستاشون نایلون و پاکت های خرید عیدشونه .. اول بلوار یه خانواده سه نفره نشستن و دارن ناهار میخورن .. اونطرف ترش یه زوج نشستن و صحبت میکنن


حال و هوای عید خیلی تو ولیعصر زیاده .. ولیعصر با بی ار تی و اتوبوسای جورواجورش .. ولیعصر و تاکسیای زرد و سبز رنگش .. ولیعصر هیچوقت خلوت نیست ... ولیعصر همیشه صدای بوق و ماشین و ویراژ موتور داره ..  همین الان هم که دارم این پست رو میزارم بوق ممتد یه ماشین گوشمو اذیت میکنه...


هیچوقت مثل بقیه مردم خرید عید نداشتم جز بچگیام.. از وقتی خودمو شناختم و مستقل شدم ، نشده که برم خرید عید کنم و سرتا پا بخرم .. لباسایی که در طول سال خریدمو استفاده نمیکنم و نگه میدارم برای عید .. کفشی نداشتم که روز اول عید پامو بزنه .. شاید من طرز فکرم اشتباهه ولی اعتقادی به خرید عید برای خودم و  ندارم .. یه جورایی کوهنوردمم شبیهه خودمه .. اگر خیلی خیلی واجب بااشه میخریم ..


امسال عید من تو خونه خودمم و حس عجیبی دارم .. سبزی پلو با ماهی میخوام درست کنم و مهمونداری .. مهمونی پاگشا قراره بگیرم و مادرمم برام هفت سین عیدی میاره و خیلی برو بیا داریم .. حتا دور کاری شرکت دارم و احتمالا مسافرت هم بریم .. پس کلی سرم شلوغه ..


امروز ساعت 12 من دوباره خاله شدم یه کاکل زری خوشگل ..  اومد و عیدمون رو نورانی کرد ..


نمیخوام بگم این اخرین نوشته های سال 95 هست ولی اگر نشد که بیام دعا میکنم .. به همه خواسته و آرزوهایی که تو 95 نرسیدین تو 6 ماه اول 96 برسین .. برای آرامش من و کوهنوردمم دعا کنین .



خدایا شکرت.

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۱)

سلام سال نوت مبارک.......مرسی از دعای قشنگت و حتمن دعا میکنم :)موفق باشی و خوش بگذره:♡
پاسخ:
عیدت مبارک دوستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی