عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

سی و سه

مث ، همه عروسای امسال چه از بهار گرفته تا تابستون و پاییز ، منم عروس پاییز بودم .. برام شب یلدایی آوردن و همه حواسشون به من بود ، بارها و بارها کوهنوردم از ایپ و ارایشم تعریف کرد و خانوادش هم از پذیرایی شام و بعد از شام ، یک شب پر از استرس رو گذروندم .

کوهنوردم یک شب زودتر اومدن و شب اصلی یلدا هم خانواده من دورهم جمع شدن ،پارسال شب یلدا تنها بودم ،پارسال خیلی تنها بودم و امسال پاداش سکوت اون همه سختی رو گرفتم .

روزگارمون میگذره ، روزای بدی نداریم پس خدارو شکر میکنیم ، کم کم و پیوسته پیش میریم ، با گوشی پست میزارم سر فرصت ک لب تاپ اومد دستم این پست تکمیل میشه ...

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۳)

 براتون دعا میکنم که
سالیان سال , خوشبخت و یک دل در کنار هم عاطفه رو تجربه کنید. 
آمین .....
سخن عشق نه آنست که آید به زبان .......... ساقیا می ده کوتاه کن این گفت و شنفت 

باشد بنای خیری!
پاسخ:
ممنونم 

ان شالاه
سلام عروس پاییزی نوشته هات رد دنیال مبکنم دوس دارم گاهی خوشحالی و ناراحتم گاهی غمگین عروس پاییزی خیلی در نوشته هات تز ترس استراس به کار میبری خط بزن روشون از زندگیت در کنار عشقت لذت ببره لحظات که در کنار همسرت هستی و جفت هستی هدیه ی هست از خدای منان مهربان ... بقول معروف بی خیال لذت ببره از حال و نگران و افسوس استراس رو دور کن 😊 منتظر پست بعدیت هستم ولی البته با کلی مطلب مثبت 👌 راستی در طول روز چند ایه بخون هدیه کن برای سلامنی امام زمان عج الله الشریف خیلی کمک میکنه بهت .. وقتت قشنگ در ضمن نگران نباش من مونث هستم نه مذکر ☺
  • مهنا احمدی
  • وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی