عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

یازده

آقای کوهنورد .. به من ابراز  علاقه میکنه..منم پشت اس ام اس خیلی خجالت میکشم..خودشم میفهمه من سختمه..ولی میگه خجالتتو دوست دارم..

برای رفتنمون به خونشون استرس دارم خیلی زیاد..قرار شده همون جا هم جواب بدیم و مهریرو مشخص کنیم و چند روز بعدشم بله برون باشه.. این روزای منو آقای کوهنورد خیلی سخت و نفسگیره..از الان آقای کوهنورد تاکیید میکنه که دوران عقدمون کم باشه و میخوام زودترر بریم خونمون..

اما من برام زووده..من هنوز تو شکم ..یه شک خوب یا بد نمیدونم !

خدایا خودت کمکم کن..

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی