عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

دو

تو این مدت اتفاقای زیادی افتاد..

من از کارم استعفا دادم .. تا بیشتر به امور خونمون و خودم رسیدگی کنم .تو این یکسال و دو ماهی که  رفتم سرکار اصلا به خودم نرسیدم ؛ باید مقدمات زندگی جدیدمو فراهم کنم.

و اینکه برادرام سرسختانه به تحقیقاتشون ادامه میدن و تا به امروز که از محل کار آقای کوهنورد پرس و جو کردن کسی به بدی ازش یاد نکرده.

تا خدا چی بخواد..فعلا که مشکلی نیست!

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی