عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

هشتاد و هشت

روزهای من و فینگیلی و کوهنورد مثل برق میگذره .. سنگین شدم .. اونم یهویی انگار سر یک هفته یه وزنه به شکمم اویزون کردن و من خودمو میکشونم به جلو .. 

خیلی گرمم میشه .. خیلی معدم اذیت میشه .. خوابم بد شده .. جوریکه اکثر روزا دیر میرسم شرکت .. همین الان به معنای واقعی دارم چرت میزنم و تایپ میکنم ..


لگد میزنه وقتایی که من میرم تو کار و تمرکز میکنم میفهمم بد نشستم و سریع تغییر حالت میدم .. و فینگیلی اروم میگیره ..


چند شب پیش که انگار دورخیز میکرد و خودشو میکوبوند به شکمم و آهم درومد .. چندین بار اینکار کرد.. نمیخوام ناشکری کنم چون این تکونا و حرکات نشونه ی سالم بودنشه اینکه تحرک داره و زنده و سرحاله ..


خلاصه اینکه افتادم تو سربالاییه بارداری اخرای ماه ششم و اوایل ماه هفتم .. و از این بعد تا لحظه ی زایمان سختتر میشه ..


خواهر کوهنورد هم بارداره و جدیدا خبر دار شدیم .. ولی اون تهوع داره و حالش خوب نیست .. پسرک من ۵ ماهشه وقتی بچه اون بدنیا بیاد .. پسرک من شیرین شده و اون هنوز نوزاده .. ایشالا صحیح و سالم باشه..


به سالگرد ازدواجمون نزدیک میشیم .. ایده و برنامه خاصی تو ذهنم نیست خوبیش اینه ک روز جمعه هست که امیدوارم کوهنورد شیفت نباشه اون روز.. اگر کاری کردیم برای اون روز میام و میگم اگه هم خبری نشد بدونین همچنان بی ذوقی درونمون شعله وره :))

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۳)

پس احتمالا تو بهمن یا اسفند زایمان میکنی. به سلامتی. خواهر شوهرم میگه اینروزها بعدا برات خاطره میشه و میگی کاش بیشتر ازشون لذت میبردم. گرچه بنظر عجیب می یاد ولی سعی کن لذتشو ببری. سالگرد ازدواجتونم مبارکه عزیزم. انشالله سال دیگه 3 تایی جشن میگیرین.
پاسخ:
اره اخرای اسفند یعنی از ۱۵ اسفند به بعد ..

دیگه هر چی خدا بخواد 

تحملش که هم سخته و هم شیرین 
  • مژگان از گرگان
  • سلام دارم وبتو از اول میخونم. الان رسیدم به مهر 95
    پاسخ:
    سلام خوش اومدی 

    چقدر پیگیر و فعالی 

    مرسی که وقتتو میزاری
  • مژگان از گرگان
  • تا پست ۸۰ رو خوندم. قبلا ۸۰ به بعد رو خونده بودم. صبور با اخلاق اصیل با تدبیر و تودار هستی به نظرم. برای نی نی گلی تبریک میگم. ان شاالله به سلامتی بیاد به آغوشتون
    پاسخ:
    اووو چ تعریفی

    ممنونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی