عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

هشتاد و شش

من اومدم .. 


بعد از کلی گشتن برای یافتن یک سونوگرافی که قیمتهاش نجومی هم نباشه تو بالاترین نقطه تهران مثل دفعه قبل رفتم سونوگرافی .. بماند که اون روز با چه استرسی خودمو رسوندم و با چهل و پنج دقیقه تاخیر .. بالاخره سه شنبه هفته پیش .. شاهد دیدن دستهای مشت کرده ی کوچولوم بودم .. حتا زد تو صورتش .. با اینکه خیلی سر در نمیاوردم ولی خب دکتر همکاری کرد و همه اجزای فینگیلی رو نشونم داد مثل مغز مخچه .. رون پاش که اندازه شلنگ بود :))) دستاش و بازوهاش که اندازه نخ بافتنی هم نبود .. ولی خب طبیعی و سالم بود .. و همچنین فینگیلی ما یک گل پسر ِ شیطونه که دکتر چندین بار با اون دستگاهش که روی شکمم رصدش میکرد فشارش داد تا بالاخره ببینه پسره آیا؟! 


و بود و سالم و تکمیل و اجزاهاش همه چیش خوب و نرمال که خداروشکر میکنم .. خداروشکر میکنم با اینکه فوق العاده قعالیتم زیاده ولی به بچه سالم داره درونم بزرگ میشه...


یه پروژه جدید دستمون گرفتیم که حالا اسمشو چی بزاریم ؟ که چنتا اسم از قبل آماده کردیم .. 


راستی من  مشاور سلامت نیوشا شدم سوالی داشتین در موردش در خدمتتون هستم .



  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۳)

به بههههخ پسره قند عسل
پاسخ:
ارههههه دعا کنننننن
  • بانوی عاشق
  • سلام عزیزم
    میبینم ک شمام مامان گل پسری شدی
    ان شالله خدا برات خفظش کنه

    خانم مشاور،نیوشا تو دوران شیردهی ضرر نداره؟
    من میخوام لاغرکنم
    پاسخ:
    ممنونم لطف داری 
    خب بسلامتی. مبارکه. خدارو شکر که صحیح و سالمه. در مورد اسم اگه لیستی داری لطفا بزار . خودمم درگیر انتخاب اسمم.
    پاسخ:
    فدات شم عزیزم  ان شالاه

    والا 

    اسمایی تو رنج

    نیما ، پارسا ، کیان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی