عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

هشتاد و یک

دیگه کم کم دارم اون به اون حس مادر شدن نزدیک می شم .اذیتهای گاه و بیگاه فینگیلی شروع شده به حدی که منو راهی بیمارستان کرد و مجبورم کرد که سرم و امپول بزنم ..


یکم تغییرات هم تو اندامم حاصل شده .. سونوگرافی اول رو رفتم و طبیعی بوده و ازمایش رو هنوز نرفتم .. شاغل بودن این مشکلات نداشتن وقت رو داره دیگه ..


کوهنورد همچنان هوای من داره و به محض اینکه میرسیم خونه میگه تو برو بخواب و میدونم بچه تمام جونتو گرفته . خیلی خوشحالم که درک میکنه..


خانوادده کوهنورد از این اتفاق نه اونقدر خوشحال شدن نه ناراحت کلا خوششون نمیاد از من و کوهنورد ولی در ظاهر چیز دیگه ای نشون میدن ولی تو دلشون یه چیز دیگس .. من و کوهنورد که اصلا اهمیت نمیدیم بهشون و ماهی یکبار میریم خونشون..


خلاصه اینکه زندگی و کار و همین فینگیلی تمام وقت و جونمونو گرفته.

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۵)

سلام کوهنورد جان ...ای کاش میشد سر کار نری واقعا سخته ...تک تک این روزها رو ثبت کن بعدا میشه خاطرع و کلی میخندی...صدقه زیاد بنداز ..ان شالله بارتو به سلامت زمین بذاری.
پاسخ:
اتفاقا چون حالتای خاصی ندارم و از خانوادم دورمم سرکار رفتن برام خوبه .. خونه موندن بیشتر عذابم میده و از اینکه مفید نیستم بیشتر! 

مرسی عزیزم دعا کن

مبارکه مامان شدنت. از خوندن وبلاگت حس خوبی میگیرم. از اینکه بالاخره یه زوجی دیدم که در کنار هم خوشبختن و همدیگه رو درک میکنن.

نمیدونم چرا خانواده آقا با شما خوب نیستن. ولی نتیجه اش خوبه. ماهی یه بار.

پاسخ:
مرسی عزیزم ..

اره خداروشکر زندگی نسبتا ارومی داریم ..

با ما خوب نیستن چون به حرفشون گوش نکردیم و نرفتیم ور دل اونا خونه بخریم :|
حتمن دعا میکنم ان شالله اولاد صالح و سالم قسمتت بشه
سلام
امروز کل وبت رو خوندم
از خواستگاری تا الان
قدم ب قدم ذوق کردم و حرص خوردم و عصبی شدم و آروم شدم
خیلی خوشحالم ک زندگی سالمی دارین
کنارهم خوشبخت بشین
سعی کن غذاهای مقوی بخوری
ندیده دوست دارم😉
راستی چن ماهه یا چن هفته ای عزیزم؟
پاسخ:
الهی چرا حرص ؟؟؟؟

زندگی همینه می گذره .. چون می گذره نباید جدیش گرفت 

ممنونم انشالله شماهم خوشبخت و خوشحال همیشه کنار هم باشید 

من الان سه ماه و نیم هستم 
ای جانم چ کوچولوئه پس
سعی کن غذاهای مقوی بخوری گلم ک تقویت بشی
ان شالله این دوران رو ب سلامت پشت سر بزاری
پاسخ:
اره کوچیکه .. 

سعی میکنم وای خب شاغلم و بی وقت .

ممنونم ایشالا زایمان شماهم راحت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی