عـــاشِقــانــه یِ آرام دو کــوهــنورد و فینگــــیلی

تا رسیدن به قله ، راهی نمانده

پاییز تمام نشده بود که به قله رسیدیم

در تابستان زندگیمان و در اوج خوشبختی خدا به ما معجزه ای داد

آخرین مطالب

بیست و هفت

امروز کوهنوردم عزمشو جزم کرد و برام تردمیل آورد.... و منم تصمیم جدی و قوی گرفتم که حداقل روزی یک ربع ازش استفاده کنم و همرو دلشاد کنم.

از کارای اداریمون هنوز چندتاییش باقی مونده و زحمتش رو دوش همسرمه

به امید خدا تا چندوقت دیگه صاحب ماشین میشیم و رفت و آمد راحتتر میشه...

حس خوبیه که همسرت برای آرامشت تلاش میکنه و همشم میگه بخاطر خود خودته منم ذوقشو میکنم. البته منم هواشو دارم و از خرجای اضافی جلوگیری میکنم و مثل خانمای خوووووب از همسرم درخواست زیادی و پولکی نمیکنم   عجب خانم کوهنورد خووووبیم !!      

  زنعمو شدنم حال و هوایی داره ها. مثلا اینکه آقای کوهنورد زنگ میزنه میگم سلام عموووو....اونم میگه سلاااام زنعمووووو

  • خـــانمِ کـــوهنـــورد

نظرات  (۲)

وای چقد خوشحال هستم با شما آشنا شدم .
ماشین و تردمیل مبارکه
ب دل خوش عزیزم:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
پاسخ:
منم همینطور ممنونم که سر زدی
مرسی از لطفت
چقد خوبه جفتتون کوهنوردین عزیزم
راستی عکستون خهلی قشنگههههه
پاسخ:
ممنونم عزیزم لطف داری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی